Цей модуль допоміг мені зробити такі
висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про
роль і місце диференційованого навчання:
• Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
• Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
• Учні мають бути активним у власному навчанні;
• Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
• Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
• Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
• Учні мають бути активним у власному навчанні;
• Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
- за
навчальним матеріалом – точно визначте те, що учні мають вивчити, та способи отримання
знань та навичок;
- за
процесом – порекомендуйте різні шляхи роботи зі змістом (під керівництвом
учителя, самостійно тощо);
Комментариев нет:
Отправить комментарий